annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Ahad, 6 September 2009

good bye .

salam dari wawa .
why i said ' good bye ' ? . coz , SELASA (8.9.2009) , aku akan menduduki UPSR . so , aku akan tinggalkan sekejap je blog kesayangan aku nieh . tamo merjuk eh kalau wawa tinggalkan sekejap je . ye ar , wawa kene study . ta' bole bukak pc da . never mind , after UPSR , aku akan sentiasa di depan komputer untuk menemani blog aku . hehe (: aku akan merindui kmo0 .
don't be sad oke ! wawa bukan tinggalkan selama-lamanya pon bukan ? sekejap je . 3 hari je .
wawa , takot arr UPSR . apetah lagi kalau dah abes UPSR , patuh dpt RESULT . lagi menakutkan .

p/s : good luck for calon yang amik UPSR oke ! jangan panik . buat yang terbaik . :D

2 dot:

Unknown berkata...

go0d luck i wish t0 u !
d0 da best sys !

n a j w a :p berkata...

putud : tengss . doakan kejayaan akaq ea . s a l a m