annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Jumaat, 4 September 2009

perpisahan seorang guru yang mengajar aku selama 9 bulan .

salam .
hari nieh hari yang sangat menyedihkan . menyedihkan bukan diri aku ,
malah kawan 2 aku turut serta sedih . korang nak tahu ape yg menyedihkan .
ustazah aku kat skola kbgsaan dia nak pindah . sbelom dy nk pindah ,
dia ade bagi kata 2 smangat kt kteorg mse UPSR . ustazah uh nme dy
ustazah NURHAIZAM . dy da 8 tahun mengajar kat skoola aku ,
dan 6 tahun mengajar budak tahun 6 . aku cuma kenal dia 9 bulan shaja .
mse aku darjah 5 , aku tak kenal dia .
dah mula hidop baru ( tahun 6 ) , baru aku kenal siapa ustazah nurhaizam tuh .
dia mengajar aku PELAJARAN AGAMA ,
dia jarang sgt nk snyum ,
kalo kita snyum , bru dy nk balas .
dia nie cikgu yang lain pada yang lain .
walapown org kutuk 2 dy ,
dy pendam dalam hati dia dan ,
saat 2 akhir , baru dia luahkan perasaan dia kt klas aku sume .
baru tadi ,
kali terakhir kteorg peluk dy , salam dy , mnx maaf , mnx restu , mnx dpt 5A !
saat 2 tuh lar yg paling sdh .
aku kene terima dugaan nieh .
mungkin ade sebab dy nk pindah .
dy mengajar aq dgan jasa nye .
dy didik aku ngn kwn 2 aku ngan b'sunguh 2.
especially shah mikhail .
he so naughty boy .
when , ustazah give some ' nasihat ' to his .
dy mcm da b'ubh sdkit .
herm .
betapa b'makna nya jasa dy .
ini kali terakhir aq penah jumpe cikgu segarang ustazah ,
sudi mengajar n mendidik aku dan kwn 2 aku .
aku rasa mcm berat hati nk tinggal kn ustazah .
tpi nk bwat mcm mne ?
itu ketentuan ALLAH .
tak boleh nak halang .
oke kwn 2 ,
aku rasa nieh je kowt post aku ,
nothing wat to say .
just nk bg twu korang oke .
s a l a m .

4 dot:

Amalia Hzrh berkata...

wa , jgn sdey lar , kite kene terima dugaan .

n a j w a :p berkata...

ha ah .
but ,
i'm still so sad . :(
but ,
aq buktikn yg ape ustazah nk .
hehe :)

Fatihah N. berkata...

Patutla

Ustazah! Jasamu dikenang walaupun aku tak penah diajar oleh mu!

ps: aku penah jd tukang bg hadiah mse hari guru las yr kau uztazah

n a j w a :p berkata...

fatihah ory : hehe :) , tp mmg arr dy walapown x lme ajar aq , aq ttap syg dy . huhu . taon lpas ea ?