annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Jumaat, 30 Oktober 2009

hari ni aku dapat durian runtuh ,

salam ,

hari ini hari jumaat , hari bertuah aku hari ini , nak tawu sebab apa aku text hari bertuah , sebab aku tiba tiba tanpa angin ribut taufan mak aku belikan sneakers , smart kot . tengok la . walking sampai ke bawah taw . haha , gile . oke sekarang sesi melihat gambar .

sape tak gembira dapat durian runtuh bukan ? urrmm , sebab ape ek my m0m belikan . haaa ! tak yah nak perah otak pikir balik kenapa . adeehhh !
aku just doakan untuk mak aku , moga moga panjang umur , murah rezeki , dapat jadi ibu yang lebih baik dari hari yang sebelumnya .
tengok la pitcha kat bawah ni , aku upload :-



smart tk ? oke tk ?

jenama kasut ni , VANS . bukan van yang pengangkutan tuh yer !


epi epi , bersyukur sgt sgt . beli kat mane pon aku tak amik tawu . setawu aku harga nyer RM79.70 , kirenyer dh nk masok RM80.00 bukan ? yang pelik pada kasut tu dia lain daripada yang lain , that's mean kalo kasut macam tuh kan selalu nyer dia ade tali bukan ? ni senang je nak pakai , just sarung . haha .


oke kawan , ni je post aku . need k0men . i'm waiting your komen yer . tengss for reading my post !

6 dot:

Amalia Hzrh berkata...

wa , nnty shopping ngn aku nk ta ?? aku mmg dah lama gile nk beli sneakers ccam2 , memandangkan my bro pon suka guna kasut yng cmtu . na ta ? kite gi jusco ? sana ade . leh ta ?

n a j w a :p berkata...

aku bole je , tapi bile ? jusco sini ea , aku on je . just waiting a money la malia . haha .

Fatihah N. berkata...

bestnya kau
aku takde kasut camtu lagi
hikhik

aku pun mau join kau malia

n a j w a :p berkata...

fa ory : jom la fa , agi best ramai ramai . kite samasama pilih sneakers yg cantik . mao ? nk tk ? tp bile malia ?

Fatihah N. berkata...

sabtu depan kan? the mines

n a j w a :p berkata...

fa ory : ha ah sabtu depan . join la wei .