annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Jumaat, 4 Disember 2009

bowling , the mines .

salam ,

aku di sini ingin berkongsi dengan korang lah . wee :D . semalam pukul 9:24 p.m dah keluar rumah . tak sempat nak makan masakan mak aku malam tu . :( . patuh , dengar bunyi kereta mak jang aku HON . mula mula ingatkan tuh bukan . pastuh dah dua kali hon , baru aku and adik adik aku salam mak aku . nak keluar dah kata kan .


patuh naik kereta mak jang aku drive ke MINES . bertujuan untuk main bowling . kalau ikutkan aku and adik adik aku datang menyebok je . mak jang aku sebenarnya nak training . tapi dia cakap dia nak belanja kiteorang main sekali . so , ape lagi . ON je lah .



kami berjalan untuk mencari di mana terletak nyer lokasi bowling . ( smpai pukol 9:43 p.pm kot sebab jalan jam . makcik aku potong line . bukan iklan potong yah . ;D )

ini lah tempat yang mak jang aku pilih . :D
sudah mula .
bola uh sebenarnya oren yah . bukan pink . aku sudah edit , sebab tuh jadi begitu .



turn aku lah . first training dah masok longkang . haha . di snap oleh adik aku .




my aunt turn . gud luck for her coz tomorrow dia kena lawan dengan rakan sekerja dia k0t . tak pasti sangat .
ha ! habis pukol 11:14 p.m macam tu . patuh cari parking kereta untuk balik . naik lift kejap tingkat ni . patuh tingkat ni . patuh naik ini lah itu lah . dah macam tak tentu hala . tapi , akhirnya jumpa jugak lah . balik lah ape lagi enn .
mse balik , mak jang aku belanja makan McD . mula mula mak jang aku tanya nak makan kat mana ? huh ! tak berani ma0 jawab . cuma jawab ' kteorang ikut je mak jang ' . so , amik keputusan makan kat McD . smpai McD pukul 11 lebeyh . tak pasti .
di McD : aku order BIG MAC , adik aku p0n oder sama macam aku . cousin aku order SPICY CHICKEN kot . tk tawu lah ape nme tuh . haha . mak jang aku order PROSPERITY yang baru punye . banyak kot mak jang aku order . aku Mc FLURRY . kegemaran aku . and macam macam .
ni lah aku nyer makanan . dah makan sikit . sebab tuh jadi macam tuh . :D . aku tak snap semua makanan ade kat atas meja tuh . snap aku nyer makanan je . haha :)



kekenyangan di McDonald . wee :D . kenyang makan . dh lah ade keju . makan sikit sikit dulu .

ini lah ais-krim kegemaran aku . Mc FLURRY . sedap . dia ade oreo . kalo cair tak sedap . hehe :D .
so balik pukul 12:30 p.m. Balik uh nasib baik mak aku tk marah . sebab ape tak marah , sebab sebelum keluar rumah , aku and adik adik aku + cousin aku dah solat Isyak . so balik dri main bowling , makan Mcd tinggal tidur je lah . haha :)) . tuh p0n nasib baik mak aku tak marah . hehe .
p/s : kalau nak surf internet sambil makan , datang je lah ke McD . ade FREE Wi-Fi . ramai lah jugak lepak kat situ . sambil bukak laptop masing masing untuk surf . haha . 24 HOURS lah kata kan kat McD uh .
so , di situ lah cerita aku .




















































































































2 dot:

Fatihah N. berkata...

haiyark
macam best jer
hoho
mak jang ko smpt lagi training , dah la esok dah pertandingan
takpe masuk longkang pun, 1st main katekan XD

n a j w a :p berkata...

to fatihah ory : haha ,
esok lh pertandingan hari ini nk training .
ada paam ?
haha . ;D