annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Rabu, 30 Disember 2009

welcome 2010 !!

salam / anyyong !!


nampak nye , umur sudah meningkat . sudah mencapai form 1 bila 8.2 nanti . sebab hari itu hari jadi aku .


dan , 2009 telah melahirkan anak iaitu 2010 . haha . welcome 2010 . aku bersyukur sebab aku masih bernafas di bumi ALLAH . 2010 ni la aku nak buat azam . 2009 aku ada sikit je tercapai azam aku . kalau bole 2010 capai la azam semua . INSYAALLAH .


azam korang mesti dah ade bukan . bertapa gembira nya 2010 menjelma . hoho ~ .


aku harap korang punya azam akan tercapai , dan impian korang selama ini yang diidamkan atau di pendam kan , harap harap tercapai . ni je la aku punya post . thank for the read .


2 dot:

Fatihah N. berkata...

cantik
pandai susun
:)
go green !
hehe

geram dengan shoutbox ko

n a j w a :p berkata...

hoho =0
tengss =)