annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Sabtu, 23 Januari 2010

fa , teacher aku macam kau lah .

salam ,
haha . sorry , dah lama tk update bukan . busy kot . ye lah , hari sabtu ada perjumpaan unit beruniform lah . dengan homework yang belambak . ni lah dah masok 2010 . kene usaha je lebih .

oke , hari ape tah , semua form 1 kene pergi dewan sebab agihan kelas . so , kelas lain lain kiranya adil lah sebab dapat murid murid yang sama rata . then jadual kelas pon kene lah agih jugak yer . haha .

dah dapat jadual . so hari isnin ade SEJARAH . yeay ! love it . and ade GEOGRAFI . sebelum ni cikgu sejarah aku nama dia PN.ASLINDA . cikgu ni suruh buat sendiri nota . adoii , kene usaha . cikgu tu duduk diam kat belakang , tengok tingkah laku anak muridnya menulis nota sendiri . cikgu ni tak suke buat nota panjang panjang . dia nak dalam mind map .so buat je lh . amai gile classmate aku tak faham macam mana nk buat . haha .

then , esok esoknya cikgu lain masuk hendak mengajar sejarah . kiranya cikgu baru lah yang mengajar sejarah .
yeay ! aku suke cikgu ni .nama dia PN . MASNANI . hoho ! muka dia macam fatihah @ fa ory kawan aku . oh no ! rindu pulak kat fa time uh . tapi kening cikgu tuh tebal . aku suke budak yang kening tebal . look cute , chumil + cantik . really , sumpah tak tipu fa , cikgu tuh sebijik macam kau . aku cakap lah kat farah ( badak tinggi yang diejek oleh nur aiman , classmate aku ) yang cikgu ni nampak macam fa ory .
then farah cakap , ' entah entah ni mak fa kot . ' aku balas balik ' oii , bukan lah . aku kenal sangat mak fa macam mana .'  . suke hati kau je kan farah , cakap tuh mak fa . tapi really tengok lame lame tuh macam kau lah fatihah .

time uh aku berangan cikgu tuh macam kau , yang aku bayangkan kau jadi cikgu sejarah bila dah besar . best woa belajar dengan cikgu ni . baik , cakap pon baik je . walaupun cakap baik , classmate aku tak de lah nak buat bising mentang mentang cikgu ni baik kn . classmate aku lagi buat lawak ade lah . haha . chumil cikgu tuh time gelak . haha . sukee aku .

p/s ; fa , setiap kali cikgu masuk kelas aku , aku bayangkan tuh kau fa . aku bayangkan kau mengajar aku sejarah . kau dah besar time uh . haha .

2 dot:

Fatihah N. berkata...

aku mau tengok cikgu tuh ! tuan punya badan mau tengok jugee mcm mane rupe cikgu tu .. haha , besar nanti muka aku macam dia kot . merapu jea aku niy .

p/s: aduii , macem mane aku tetibe jadi cikgu sejarah ? hohoh :D

n a j w a :p berkata...

haha ,
cikgu best ajar .
aku tk dpt bayangkn tuh kau time besar . haha .