salam dari wawa .
why i said ' good bye ' ? . coz , SELASA (8.9.2009) , aku akan menduduki UPSR . so , aku akan tinggalkan sekejap je blog kesayangan aku nieh . tamo merjuk eh kalau wawa tinggalkan sekejap je . ye ar , wawa kene study . ta' bole bukak pc da . never mind , after UPSR , aku akan sentiasa di depan komputer untuk menemani blog aku . hehe (: aku akan merindui kmo0 .
don't be sad oke ! wawa bukan tinggalkan selama-lamanya pon bukan ? sekejap je . 3 hari je .
wawa , takot arr UPSR . apetah lagi kalau dah abes UPSR , patuh dpt RESULT . lagi menakutkan .
p/s : good luck for calon yang amik UPSR oke ! jangan panik . buat yang terbaik . :D
Memaparkan catatan dengan label say goodbye for u. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label say goodbye for u. Papar semua catatan
Ahad, 6 September 2009
good bye .
yang ikhlas : n a j w a :p at 7:16 PG 2 dot
label : say goodbye for u
Langgan:
Catatan (Atom)