annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Sabtu, 12 September 2009

download jap !


salam .
aku borink ,
kalau nak chat sama kawan 2 ,
kena chat kat yahoo mail .
bukan nyer best pon .
kalau yahoo messenger ( Y.M ) ,
kan best ,
ada buzz !
nieh ta ,
yahoo mail ?
nothing larh .
tapi , aku tetap nak jugak yahoo messenger ada .
tapi ,
aku guna laptop ayah aku ,
aku takut ayah aku mara .
ye ar , nieh kan laptop dy .
ta kan aku sesuka hati nak download macam 2 .
kalau komputer ?
ta pe arr gak bole download ,
tapi , aku malas nk guna komputer ,
lambat ! hahaha .
so , skunk nieh ,
aku minta kebenaraan dulu kat ayah aku ,
sama ada bole ke ta aku download . ?
punya larr takut aku nak tanya . hahaha .
akhirnya , aku memberanikan diri .
then , ayah aku kasi download .
yahuuu !
hahahaha :D .



nieh larr bende yang aku tunggu 2 . huhuhu . ;p

nieh masa dia tengah installing .

kene tunggu ! hahaha .

so , (Y.M ) sudah pon berjaya .

yuhuuu ! huhu .

kalau nak add : wawa_babycheese@yahoo.com

oke !

salam !

1 dot:

Fatihah N. berkata...

aq pun baru download YM niy