annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Sabtu, 28 November 2009

HSG ..

salam ,
aku gi laman web yang penuh dengan cerita korea , so aku jeling jeling sikit , terjumpa HSG .. so , aku senaraikan tajuk uh di dalam buku aku . so dh senaraikan , tunggu ape lagi search aje lh di youtube .. then , sedia untuk menegok HSG nie ..
( HSG = hello school girl )



hello school girl ~

bagi aku , movie nie boleh lh dikatakan best jugak . lelaki yang pkai baju belang itam + puteh uh dye mcm blurr k0t . tp muke dy tk hense sgt . ngee ;D .. girl yang pkai sockhand pinky uh dy suke kat lelaki baju itam + puteh .. boy sebelah girl dye suke kat girl yang suke pegang buku uh ..sedangkan girl uh tk suke kat lelaki yang minat kat dye uh .

girl yang pkai sockhand pinky uh dy akan pkai glasses bile dye study .. tpi enn dia pkai glassesuh really nmpk chumil . nerd p0n ade lh jugak .. hehe :D

rase rase kalau movie ni macam best , sila serch di youtube . cerita ini mungkin best . oke .

THE END


3 dot:

Amalia Hzrh berkata...

aku dah tngk dah cite ni , tp part 1 je . bosan gile en , dia psl laki umur 30 thun mnt kat teenagers yng 12 thun lg muda dri dia . uhh suck la cite ni !

n a j w a :p berkata...

to malia : aku best sbb bayangkn lelaki umo 30 taon uh ke umo 14 . hahaha , tp kalo aku bayangkn p0n tk bole sbb dy mcm dh besar + tinggi . haha , tp bile aku bayang kan lelaki uh umo 14 taon , mcm best pulak tengok .

perempuan uh bukan umo 12 taon lh ,
tk silap aku 18 k0t ,
sbb jaoh beza umo dyorang 12 ..

hehe ;DD

Amalia Hzrh berkata...

yela , mksud aku , pompuan tu , muda 12 thun dri dia . perbezaan dia . tah pape tah . cite ni