annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Sabtu, 28 November 2009

special for malia ..

salam aidiladha buat kawan di blog .
hari ni ade post . nak tawu sebab ape aku buat tajuk ' speacial for malia ' ? coz , dia kan gila ngn korean + SS501 . so , skunk ni aku nk share lh jugak ngn ko malia . hehe , tak salah kan malia aku post tentang SS501 ? kalau marah p0n , sorry + relaxs lh . hehe .

pictures : ni la gamba yang malia jadi gila dengan korea . ni ahli ahli SS501 .. sedia maklum , aku sebenarnya tak nak lah cita banyak banyak , kalau nak lebih lanjut , sila lawat ke blog malia . amalia ..sebab di blog tu lah orang yang bernama malia . dia sudah menceritakan segalanya tentang SS501 .. lawat yah !!

aku paling suka yang pkai shirt giraffe + yang peace + second last .

love it . TRENDY lol .. chumil doe pitcha ni . aku suke ..


SS501 , menjadi kegilaan malia . sape lgi ek ??


p/s to malia : sorie kalau aku ade follow ko ke . aku just nak shar ngn ko . tk slh enn ..

6 dot:

Fatihah N. berkata...

hehe
ape yg speical smpai malia tergila2 ek
entahla
yg pasti malia punya minat

n a j w a :p berkata...

to fa ory : dy tergila gila bila inaz suruh dy tengok cite boys before flowers . hehe :DD
di situ lh mule minatnyer ..
aku sikit je lh minat ..

ngee :DD

Amalia Hzrh berkata...

lol ! haha , kau nk tulis manyak manyak psl dorng pun aku tak kisah . aku triple S lah ! haha . dlm dunia ni bukan aku sorng je mnt SS501 . beribu ribu orng , lgpun , aku yng sruh kau tngk cite korea gk ! yelah , aku gilakan sngt korea , aku tak thu nk cite kt spe . so , ber baloi baloi ! ( a bit long la speech aku)

but dorng tuh kawaaii ! cite lah mnyak mnyk psl dorng ! aku suke . yng pnting nnti takde lah blog kau kosong je .

n a j w a :p berkata...

to malia : ngee ;DD ,
hehe , neway tengss beb !!
ye lh ,
kalo aku cite banyak banyak kang ,
ko ckp ape pulak enn ..

hehehe ;DDD

Tanpa Nama berkata...

fyi , mnjd kegilaan sy juga ya !

n a j w a :p berkata...

to mimi : huhu . really ? haha .