annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Khamis, 19 November 2009

special for standard 6 .

salam buat kawan kawan yang membaca blog ini ,

hari rabu minggu ni , kat skola aku ade jamuan . jamuan ni bukan untuk semua kelas . tapi untuk semua murid darjah 6 je . jangan jeles . haha .


pukul10:30 k0t mula nyer . semua budak darjah 6 turun bawah ( kantin ) . amik temapt duduk semua , then tunggu arahan + taklimat dulu .

picture : haha , muka tension bel0m makan .


dh dapat makanan , budak kat barisan aku semua segar - bugar . haha


MENU :



buah jambu tuh sebgai mknn tmbahan . nasi ape ek kt atas uh ? aku tk tawu . haha


min0m milo tapi bukan aimi l0 yer . ngee :DD


oii , muke hepi je bile dh dpt mknn .


semua dh mula mkn bila dh bce doa . wooaa !!


muka fakhira tk b0le blah . hahaha





saki baki mknn aku . ade bawang , timun , cili sume uh aku tk mkn .



budak really lapar . mkn ayam 3 ketul .

air 2 cawan . ayam raihana bg seketul , and nik bg sikit + dy sekali loxx .


hepi k0t coz dpt buat jamuan ramai ramai . aku nk tgkp gmba semua budak yang ada kat kantin , tpi malu . haha .


okeyh , neway tengss coz sudi bace , need k0men .

2 dot:

Fatihah N. berkata...

klaka larh gambar raihana pegang ayam tuh
smart gmba2 ko
pndai edit! :D

n a j w a :p berkata...

ory : tengss fa . hehe . gmba rihana uh aku candid . haha .