annyong . welcome everybody . don't forget to follow + comment . thx . !
FT Island Pictures, Images and Photos
annyeong haseyo F.T Island . shinee tk lupa jugak .

Jumaat, 20 November 2009

semua akan merasai !

salam 1Malaysia .
aku maksod kan ' semua akan merasai ' uh bermaksod , semua untuk budak year 6 yang baru sahaja lepas mengambil keputusan UPSR . hari khamis dh amik result . just esok sahaja hari yang terakhir untuk jumpa dengan kwan kwan .

picture : gambar ni menunjukkan bukti aku menjadi pengawas pusat sumber . aku harap aje pakai baju pengawas ni , tapi sebenarnya aku tk jalan kan tugas . buhahaha . rasa malas nk bertugas . lagi p0n makin hari budak pusat sumber tk jalan kn tugas . tpi , dh akhir sek0lah , berat pulak hati untuk meninggalkan library uh . huaa !

picture : hanya tinggal kenangan je . anyway , aku miss sekolah aku , lencana skolah & kawan kawan aku .

di catat oleh : http://wawacandy.blogspot.com/ ( wawa ) .

2 dot:

Fatihah N. berkata...

gantung lek lok baju2 tuh sume
bila dah form, ade mse tgk balek bju tuh
ingat zaman skola rendah

sentimental sikit :p

n a j w a :p berkata...

ory : bet0l ape . ape yang sentimental nyerr . miss giler laa .